6 תשובות
כן יש את זה לצערי אני לא מהמקובלות
פשוט כל אחד עם הקבוצה שלו
אין כאלה שיותר ופחות
אין כאלה שיותר ופחות
צודקת לגמרי!
אבל פשוט תעשי מה שבאלך! באמת שימי פס על כולם ותעשי מה שאת חושבת עם מי שאת אוהבת ואיך שאת אוהבת זה ישפר לך את החוויה בבית ספר
אבל פשוט תעשי מה שבאלך! באמת שימי פס על כולם ותעשי מה שאת חושבת עם מי שאת אוהבת ואיך שאת אוהבת זה ישפר לך את החוויה בבית ספר
לא ראינו את זה ככה, וזה בטח לא משהו שמוצהר בגילי תיכון אבל כן יש כאלה עם סטטוס/מעמד חברתי גבוה וכאלה שפחות והכל טוב
כן, זה קיים.
אנשים לא מבינים באמת כלום מהחיים שלהם, נערים דפוקים.
אנשים לא מבינים באמת כלום מהחיים שלהם, נערים דפוקים.
נכון
באותו הנושא: