8 תשובות
תנסי קוקו אולי?
עדיף משיער מלא בנפח על הבוקר לדעתי
שואל השאלה:
זה כאילו גורם לו להראות ממש מוזר ותלתלים לא מסודרים בעליל
אנונימית
קוקו נמוך אבל אני קמה בבוקר ומרטיבה את השיער כדי לשים קרמים
אנונימית
אני שמה את השיער בחולצה וקושרת כזה עם גומיה
שואל השאלה:
זה רק הורס לי את הנפך והתלתלים^
אנונימית
באמת שצמות מצילות
צמות