5 תשובות
עושים קול של נשיקה אם הוא לא מקשיב אז בועטים חלש וזהו
שאלה די מוזרה
אם את במגרש ויש קנטר נכון ולא נכון, רגל אחורית הולכת אחורה ומדרבנת ורגל פנימית לוחצת בקטנה
אה וגם מומלץ לערים קצת יותר את היד הפנימית
שואל השאלה:
אני יודעת לעשות טרוט
אנונימית
קודם עושים טרוט כדי להכין את הסוס לזה
ואז שאת מוכנה לעבור לקאנטר תעשי צליל של נשיקה ואם זה לא עובד אז תלחצי על רגל אחת לבטן של הסוס לבפנים