5 תשובות
זה בסדר (;
ממש לא הרבה מדי, זה אוכל מזין ובריא מאוד כי זה כולל גם בשר, גם ירקות וגם פחמימות, ואם זה תבשיל סימן שאין בזה הרבה שמן. אני לא מבינה הרבה בקלוריות, אבל אני יודעת שזה לא הרבה. אין לך מה לדאוג, זאת ארוחה מצוינת.
עוד פעם תתחילו לאכול!!! זה ממש לא בריא וזה יעשה לכם מחלות!!! זה כלום תתחילי לאכול!!! אים את לא רוצה מחלות וכאביי בטן ואת גם תפסיקי להיתפתח!!!
מקסימום איזה 300-500 קלוריות
שואל השאלה:
אז למה מתפוצצת לי כל כך הבטן?
אנונימית
באותו הנושא: