9 תשובות
אם זה ממש יושב על הלב אז כן
לא בהכרח
אני לא הצלחתי כל כך לבכות כשהייתי אבל היו ימים
יש כאלה שכן ויש שלא
לא תמיד
לצערי לא כל כך

לרוב הדיכאון פשוט מכבה את הרגשות של האדם

בכי זה לפרוק את העצב
דיכאון זה פשוט לשבת במצב רוח שחור
לא תמיד.
בדרך כלל דיכאון גורם לבנאדם להיות כבוי ואדיש להכל..

כשהייתי בדיכאון היו תקופות שחוץ מלישון ולאכול לא הייתי עושה כלום וגם הייתי כל כך תשושה פיזית ומנטלית שאפילו לא היה לי כוח לבכות.
והיו תקופות שהייתי פחות כבויה אבל יותר מרגישה עצובה, יותר עם התקפי חרדה, יותר overthinking, ובתקופות האלה הייתי יכולה גם לבכות בכל יום.

לא בטוחה מה היה יותר גרוע מבין השניים..../:
תלוי