4 תשובות
שמעי הוא כן שאל אותי בקטנה למה אני רוצה אמרתי פשוט שאני מרגישה שיש לי קצת חרדות וביקשתי הפנייה והוא הביא
בלי בלגן ..
בלי בלגן ..
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי מושלם
אוקיי מושלם
אנונימית
שואל השאלה:
מהה אחותי איזה מזל יש לך לי היא לא נתנה הפנייה כי לא הסכמתי לספר לה מה קרה.
מהה אחותי איזה מזל יש לך לי היא לא נתנה הפנייה כי לא הסכמתי לספר לה מה קרה.
אנונימית
קיבלתי הפנייה מהרופא משפחה פשוט אמרתי לו שאני רוצה הפנייה והוא הביא לי
לא שאל שאלות
לא שאל שאלות
אנונימית
באותו הנושא: