9 תשובות
לא,פשוט יש להם רק כבשים בכפר ולא בנות
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא גזענות פשוט כל פעם כשמטרידים אותי וצועקים לי הערות מיניות זה ערבים
אנונימית
^זה לא קשור לטוסטסטרון, זה קשור לחינוך, וזה באמת בעייתי... אבל זה לא רק ערבים בכלל
לא..יש להם זימה גדולה יותר פשוט.
אנונימי
כמו שהרמבם אמר 9 קבין של זימה ירדו לעולם 8 לערבים ו1 לשא3 העולם.
אנונימי
סליחה 10 קבין
אנונימי
לצערנו אנחנו חיים לצד האנשים בעלי תאוות הנשים הכי גדולים בעולם.
אנונימי
גזענות טהורה, מקסים
לא