6 תשובות
חופפת גם וגם לפעמים אין הבדל
אכן, לרוב השיער נוח יותר, לא מתנפח וקל לסירוק.
לא ראיתי הבדל אז חזרתי למים חמים
לא
אני רק נהנת עם מים חמים וסובלת עם קרים
אני רק נהנת עם מים חמים וסובלת עם קרים
לא
הרבה יותר כיף עם מים חמים
הרבה יותר כיף עם מים חמים
דווקא אצלי חפיפה במים קרים עושה את השיער יבש ומגעיל ובמים חמים השיער שלי רך ונעים
באותו הנושא: