4 תשובות
אחותי בהצלחה
תתאמני כרגע במקום להיות בסטיפס
תתאמני כרגע במקום להיות בסטיפס
בהצלחה ותתכונני עוד
תתרגלי כמה שאת יכולה ותלכי לישון מוקדם.
בבוקר של המבחן תנסי כמה שיותר לא לדבר על המבחן כי זה סתם ילחיץ עוד יותר
בהצלחה
בבוקר של המבחן תנסי כמה שיותר לא לדבר על המבחן כי זה סתם ילחיץ עוד יותר
בהצלחה
שטויות הממוצע שלי היה 54 בסוף קיבלתי 82 במבחן הסכם.
אנונימי
באותו הנושא: