התחברות
הרשמה
אכלתי מילקי כי הייתי רעבה אבל עשכיו יש לי בחילה כי אכלתי מילקי מה לעשות?
26 במרץ 2023, 22:21
תיאבון
אוכל
5 תשובות
לנוח
ק
קינגית1
לנוח
n
noobmastet
לשתות מים
נ
נו איזה כינוי יש
לשתות מים ולשאת בתוצאות אני מניחה
Y
YaSen
תישתי מים
א
אין לי שם אנשים
באותו הנושא:
אני רעבה, אכלתי היום שני סנדוויצ'ים, ומילקי.
אני אכלתי פסטה רוזה אפשר לאכול עשכיו שניצל???
אז לא אכלתי היום ארוחת ערב כי לא הייתי רעבה
מה כדאי לי לאכול עשכיו אני ממש רעבה???
הייתי היום ממש רעבה , אכלתי בורקס תפו"א גדול וטוסט בלחמנייה
עשיתי אימון ועכשיו אני רעבה זה יהיה בסדר לאכול נגיד מילקי או עדיף לוותר?
הייתי רעבה אז אכלתי חבילת שוקולד חלב, חבילת אוראו, שתי חבילות קליק ושקית פופקורן, זה הרבה?
כדי לי לאכול עכשיו מילקי עם קרונפלקס?אכלתי לפני כמה דקות כבר מילקי
אכלתי מלא נכון?(הייתי רעבה היום)
זה הגיוני שאתמול לא הייתי רעבה אז לא אכלתי והיום אני גם לא רעבה בכלל?
לא הייתי כל כך רעבה היום אז אכלתי (המשך למטה)