4 תשובות
כן עדיף לאכול עוד קצת
שואל השאלה:
ממש באלי על מצה עם שוקולד זה יהיה סביר?
אנונימית
נשמה אוכל זה אושר תאכל.י את כל העולם
זה מעט, תוסיפי עוד משהו