4 תשובות
כן עדיף לאכול עוד קצת
שואל השאלה:
ממש באלי על מצה עם שוקולד זה יהיה סביר?
ממש באלי על מצה עם שוקולד זה יהיה סביר?
אנונימית
נשמה אוכל זה אושר תאכל.י את כל העולם
זה מעט, תוסיפי עוד משהו
באותו הנושא: