7 תשובות
אוהבת אבל רק אצל בנות
אני אוהבת בטירוף
כן זה יפה
כןכןכן
כן, זה אחד היפיםם
כן אבל זה תלוי מי, לא כל אחת אוהבת
כן אבל לא כולן
אני אוהבת :)
אני אוהבת :)
באותו הנושא: