4 תשובות
כי כנראה באמת את אוכלת כלום.. אין לדיאטנית שלך טעם לשקר לך
ואני מכירה את ההרגשה הזו
את אולי אוכלת יותר ממה שהיית רגילה אבל כנראה עדיין לא מספיק
אולי את באמת אוכלת קצת פשוט לא שמה לב לזה כי אתה כלכך רגילה לאכול בכמויות קטנות, כמראה התרגלת אז עכשיו כל כמות נראית לך גדולה
אז למה את מקשיבה לאנשים פה באתר?
תקשיבי לדיאטן
727