6 תשובות
יש לי בגרות מחר -_-
אנונימית
תלמדי ממש הרבה ותגמרי את המבחן הזה ואם באמת קשה לך ב4 יחל תרדי ל3.
שואל השאלה:
אבל אחר כך לפי מה שהבנתי אני לא אוכל להיכנס למגמה שאני רוצה..
שואל השאלה:
^^ בהצלחה
אין דבר כזה יחידות בחטיבה זה הקבצות
יחידות זה מהתיכון++
אבל אם אין לך ברירה תרדי להקבצה ב אין מה לעשות
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת שאין יחידות אמרתי שזה כאילו נחשב