11 תשובות
תמיד אפשר לשפר
תלמדי ותשתפרי לפעם הבאה
בכיתי מציונים בחטיבה וזה הרס לי את הבריאות הנפשית, ומניסיון, אף אחד לא זוכר ציון אחד מהחטיבה ואני ביא' ובאמת לא זוכרת כלום. אל תתני לזה לבאס אותך כי באמת באמת שאין לזה שום משמעות
אם את חוששת שזה ישפיע על הבגרות, אז כיתה ט לא משפיע על כלום. אבל כן כדאי לך לתרגל יותר ולהשקיע כי לומדים בט דברים בסיסיים לחומר של בגרויות שכדאי להבין טוב. חוץ מזה, ציון זה רק מספר וזה לא אומר כלום על מי שאת. נסי ללמוד מהטעויות של המבחן הזה ופעם הבאה יהיה יותר טוב.
תחפרי למורים עד שתקבלי מועד ב
כיתה ט זה לא חשוב
גם אני קיבלתי ציון ממש גרוע לא מזמן. זה היה מבאס (52. ואני בהקבצה הכי גבוהה) אבל עכשיו אני לומדת למבחן המסכם והמורה הסכימה להעלים עין מהמבחן הזה רק אם המבחן המסכם יהיה ציון טוב ( היא אומרת שזה היה חד פעמי. בעיקרון אני מקבלת מעל 90)
תישבי על זה שבסוף זה לא באמת משנה כרגע ואת תמיד יכולה להשתפר
שואל השאלה:
אבל הציונים של כיתה ט נכנסים כציונים פנימיים בבגרות לפי מה שהבנתי
אנונימית
ממש לא, אני ביא' והלוואי שהציונים של ט היו נכנסים חחח
50 אחוז ציון הגשה שזה רק כיתה יא' לא מתייחסים לי' אפילו