4 תשובות
גם אני ככה
@s
לגיטימי להתעצבן מכל דבר. אז ברור
זה לגמרי לגיטימי
עד מלפני שנתיים הייתה רק עוד מישהי אחת בכל הבצפר הייתה עם השם שלי ועכשיו אחרי שעברתי בצפר יש שתיים בכיתה שלי עם אותו שם כמו שלי
זה מרתיח
עכשיו מעניין אותי לדעת מה השם שלך
אנונימי