14 תשובות
כן.
יש לי חברה שקיבלה בגיל 9
יש לי חברה שקיבלה בגיל 9
כן ברור גם אני קיבלתי בגיל הזה
כן
כן
כן כל גיל לגיטימי
כן
כן...
כן כל אחת וההתפתחות שלה
כן
כמובן. בת דודה שלי קיבלה בגיל הזה.
כן.
כן
יש לי חברה שקיבלה בכיתה ד
יש לי חברה שקיבלה בכיתה ד
באותו הנושא: