5 תשובות
האמת שלא כי אני גם ככה לא ככ מחוברת לאמא שלי, מוזר לי שהיא אמא שלי בכלל
אנונימית
האמת זה מסקרן
לדעת מה הייתי עובר אם
לדעת מה הייתי עובר אם
לא כל כך.
הלוואי שהיתי נולד לאמא אחרת
אנונימי
זה לא הגיוני
כי אז אתה לא תהיה עצמך אתה תהיה מישהו אחר עם גנים אחרים
כי אז אתה לא תהיה עצמך אתה תהיה מישהו אחר עם גנים אחרים
אנונימית
באותו הנושא: