5 תשובות
האמת שלא כי אני גם ככה לא ככ מחוברת לאמא שלי, מוזר לי שהיא אמא שלי בכלל
אנונימית
האמת זה מסקרן
לדעת מה הייתי עובר אם
לא כל כך.
I:
הלוואי שהיתי נולד לאמא אחרת
אנונימי
זה לא הגיוני
כי אז אתה לא תהיה עצמך אתה תהיה מישהו אחר עם גנים אחרים
אנונימית