12 תשובות
שואל השאלה:
גאד אוף וור זה המשחק האהוב אלי אז עם יש משהו בסגנון אני ישמח
גאד אוף וור זה המשחק האהוב אלי אז עם יש משהו בסגנון אני ישמח
ספיידרמן זה בסגנון של זה (מהבחינה שיש עלילה ומשימות)
דייז גון
פריי קרי 5
פריי קרי 5
הורייזון זירו דאון והחדש
gran turismo משחק מרוצים מצויין
וגם דירות ראלי 2
gran turismo משחק מרוצים מצויין
וגם דירות ראלי 2
the last of us 1 ו 2
detroit become human
horizon zero down וhorizon forbidden west
persona 5 royal
כל הps exlusive בגדול(שרובם כבר לא ממש)
אגב למרות המינוסים הבחור הראשון צודק מחשב באמת עדיף אם זו אופציה כי מקבלים גם ביצועים טובים יותר וגם את האופציה לשחק משחקים מכל קונסולה דרך אימולטורים
detroit become human
horizon zero down וhorizon forbidden west
persona 5 royal
כל הps exlusive בגדול(שרובם כבר לא ממש)
אגב למרות המינוסים הבחור הראשון צודק מחשב באמת עדיף אם זו אופציה כי מקבלים גם ביצועים טובים יותר וגם את האופציה לשחק משחקים מכל קונסולה דרך אימולטורים
שואל השאלה:
יש לי מחשב גיימינג מעדיפה קונסולות תאמת
יש לי מחשב גיימינג מעדיפה קונסולות תאמת
^^כל אחד ומה שהוא מעדיף אבל תכלס אם את מחברת קונטרולר למחשב ומפעילה את הbig picture בסטים המחשב שלך בייסיקלי הופך לקונסולה.
אם את באמת מעדיפה אז לכי על זה מניח :)
אם את באמת מעדיפה אז לכי על זה מניח :)
שואל השאלה:
אני משחק משחקים של סוני במחשב ועם שלט כי זה יותר נוח אני יודה באמת
אני משחק משחקים של סוני במחשב ועם שלט כי זה יותר נוח אני יודה באמת
god of war 3 remastered
משחקי גאד אוף וור זה טופ טיר
משחקי גאד אוף וור זה טופ טיר
שואל השאלה:
אני מאוהבת במשחקים של גד אוף וור
אני מאוהבת במשחקים של גד אוף וור
^ הם אחת הסיבות שהפלייסטיישן האהוב עליי הוא 3
שואל השאלה:
חחח
חחח
באותו הנושא: