5 תשובות
כי כל אחד חושב על טוב אחר
עקרון הפחורליזם
אנונימי
כל אחד מגדיר "טוב" בדרך אחרת.
הטוב שלך הוא לא בהכרח הטוב שלי ולהפך
הטוב שלך הוא לא בהכרח הטוב שלי ולהפך
דעות - כדי לעזור
כי יש לנו הגדרות נורא שונות לטוב
באותו הנושא: