12 תשובות
אנחנו באסיה
שואל השאלה:
אז למה אנחנו לא אסייתיים???
אבל בתרבות והמנהגים לא מחשיבים אותנו אסייתים
גיאוגרפית על אסיה
אבל ישראל מחוברת עם אסיה אפריקה ואירופה
אנחנו אסייתים
בגלל זה אנחנו מצטרפים לאירופה בכל מיני דברים כמו אירוויזיון, מידות בגדים ועוד כל מיני ומחשיבים אותנו לפעמים כחלק מאירופה
אנחנו באסיה וגוש דן
אסייתים זה יותר כינוי לאנשים במזרח אסיה
אנחנו באסיה, ואנחנו אסייתים. אנשים צריכים להבין שאנשים אסייתים הם לא רק סינים ויפנים
אסיה יבשת ענקית, היא מורכבת מ6 איזורי על.
אנחנו גרים המערבי ביותר מבניהם.
וזו הסיבה שמזרח תיכונים זה נכון, אבל גם אסייתים זה נכון.