8 תשובות
אם זה פונקציה הפוכה, מצאי את הקודקוד. מניח שזה פונקציה הפוכה (עצובה)
שואל השאלה:
ואם הפרבולה זה y=-x אז חייב להיות פרבולה עצובה?
אנונימית
שואל השאלה:
בבקשה תענו כבר שאלתי 10 שאלות היום
אנונימית
y=-x

זה לא פרבולה, פרבולה זה רק בריבוע (בחזקת 2)
שואל השאלה:
אהה זה לא עבד התכוונתי y=-x^2
אנונימית
כן זה חייב להיות פרבולה עצובה.
מסיבה פשוטה: שיש מינוס זה חייב להיות עצוב.
שואל השאלה:
אבל לא תמיד יש נקודות מקסימום
אנונימית
מוציאים את הנקודות מקסימום עם הy הגבוה ביותר
727