7 תשובות
הוא מושלם
ביריון אלים וקיצוני.
הוא חתיך וחמוד בטירוף לא מבינה את אלה שאומרים שהוא בריון ואלים גם אני הייתי מתפוצצת על סתיו עם הייתי שם הוא פשוט כבר לא הצליח לשתוק
אנונימית
יש בו סקס אפיל אבל הוא ערס וטיפה מפחיד
אנונימית
גיא חתיך
חתיך אבל האופי כזה אהבה שנאה.. יש בו ערסיות כזאת