התחברות
הרשמה
לא ישנתי כל הלילה ויש לי אימון עוד כמה שעות, ללכת או לא?
אני לא מרגישה ככ עייפות אבל שורפות לי העיניים
20 ביוני 2023, 17:57
עייפות
שינה
שעות שינה
חוג
ספורט
2 תשובות
שואל השאלה:
אני פוחדת שאני אקרוס באמצע
אנונימית
לא כדאי
S
Shula babula
באותו הנושא:
לא ישנתי כל הלילה וקמתי אתמול ממש מוקדם (ישנתי אתמול 3 שעות)
ישנתי בלילה הזה שלוש שעות וקמתי , מתי ללכת לישון ומתי לקום שהשעות לא התהפכו?
ישנתי 3 שעות בלילה, ללכת לעבודה או לא ?
אם ישנתי 5 שעות שנצ ואז 3 שעות בלילה זה נחשב כאילו ישנתי 8 שעות?
עד כמה זה רע ללכת עכשיו לאימון בחדכ אחרי שלא ישנתי כל הלילה?
לא ישנתי כל הלילה וכבר שעה אני במיטה לא נרדם...להישאר ער או ללכת לישון?
לא ישנתי כל הלילה והבית ספר מתחיל ב8 וחצי , ללכת לישון לשעה או שכבר אין טעם?...
אם אני ישנתי 5 שעות בלילה ואני מתה מעייפות לחכות ללילה או ללכת לישון עכשיו?
ישנתי רק שלוש שעות הלילה , אם אלך לאימון זה יהיה לא טוב נכון?
בסדר ללכת לאימון אם ישנתי שלוש שעות?
יש לי שיעור נהיגה עוד שעה וחצי ולא ישנתי כל הלילה..ללכת בכל זאת?