9 תשובות
יכול להיות שכן
תלוי בטסטר
אין סיכוי שיעבירו אותך. זה האחריות שלך לא שלהם. תמיד. אתה צריך לוודע 10 פעמים לפני שאתה מתחיל לנסוע שוב. אם הוא לא היה בולם אותך היית דורס אותה.
שואל השאלה:
אבל אני ממש עצרתי גם מלפני היא התפרצה זה לא קשור
אנונימית
אבל התחלת לנסוע כשהיא התפרצה. אם היית מסתכל טוב מספיק היית רואה אותה. זה מה שהוא יחשוב. מצטער אבל אין סיכוי שהוא מעביר אותך
שואל השאלה:
לא עברתי, לא נורא נלמד מהטעויות ונהיה יותר ערנים תודה רבה לכולם!
אנונימית
בהצלחה לך
באותו הנושא: