5 תשובות
עוזבים את הפלאפון מכבים את האור אם הוא דולק עוצמים עיניים ומדמיינים איזה משהו שבא לך שיקרה ונרדמים
לילה טוב
שואל השאלה:
לילה טוב חיים בלב
לילה טוב חיים בלב
אנונימית
שואל השאלה:
לילה טוב קינג
ותודה על התסביך
לילה טוב קינג
ותודה על התסביך
אנונימית
גם אני לא מצליחב ונכנסתי למיטה ב12
באותו הנושא: