16 תשובות
כי מה הקשר
אנונימית
שואל השאלה:
אם את לא רואה את הקשר אז אל תעני נראה לי?
אם את לא רואה את הקשר אז אל תעני נראה לי?
אנונימית
כי זה טמפרטורת גוף יש לנו דם קר נראלי
ופה מדובר על חום של השמש זה ממש לא קשור אחד לשני
ופה מדובר על חום של השמש זה ממש לא קשור אחד לשני
כי זה מחמם את הגוף יותר, הגוף לא מצליח לקרר את עצמו כמו שצריך (בגלל זה מזיעים)
אנונימית
שואל השאלה:
למה שהגוף יצטרך לקרר את עצמו אם הטמפרטורה בחוץ היא הטמפרטורה הרגילה שהוא שומר את עצמו ברגיל?
למה שהגוף יצטרך לקרר את עצמו אם הטמפרטורה בחוץ היא הטמפרטורה הרגילה שהוא שומר את עצמו ברגיל?
אנונימית
זה משהו עם ההומאוסטזיס של הגוף אני לא יודעת איך להסביר ואני מפחדת להטעות אבל זה מחמם את הגוף איכשהו
אנונימית
כי זה חום של השמש מה הקשר בכלל
אנונימית
זה כמו שאם תתחבקי אם מישהו באיזשהו שלב יהיה לכם חם כי החום גוף מקרין ומחמם את החום גוף שלך או משהו כזה
אנונימית
שואל השאלה:
אחותי אם את לא יודעת להסביר את עצמך ולא יודעת ביולוגיה אל תעני את לא חייבת
מחפשת שמישהו שיסביר לי את המדע מאחורי זה אם אתם לא יודעים אז אל תענו למה צריך בכוח לענות סתם
אחותי אם את לא יודעת להסביר את עצמך ולא יודעת ביולוגיה אל תעני את לא חייבת
מחפשת שמישהו שיסביר לי את המדע מאחורי זה אם אתם לא יודעים אז אל תענו למה צריך בכוח לענות סתם
אנונימית
אני יודעת את זה אני רק לא יודעת איך להסביר כמו שצריך
ומנסים לעזור לך פה את לא צריכה לתקוף אותנו
ואם זה כזה מפריע לך ודחוף לך תשאלי מורה לביולוגיה או רופא ולא ילדים בסטיפס
ומנסים לעזור לך פה את לא צריכה לתקוף אותנו
ואם זה כזה מפריע לך ודחוף לך תשאלי מורה לביולוגיה או רופא ולא ילדים בסטיפס
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא תוקפת פשוט מרגיז שאני שואלת שאלה פשוטה ואנשים פה בכוח תוקפים ועונים בצורה לעגנית "מה הקשר בכלל" "זה השמש" "מאיפה הבאת את השאלה הזאת"
אם אתם לא יודעים אל תענו מה כזה קשה אף אחד לא מכריח אתכם לענות
אני לא תוקפת פשוט מרגיז שאני שואלת שאלה פשוטה ואנשים פה בכוח תוקפים ועונים בצורה לעגנית "מה הקשר בכלל" "זה השמש" "מאיפה הבאת את השאלה הזאת"
אם אתם לא יודעים אל תענו מה כזה קשה אף אחד לא מכריח אתכם לענות
אנונימית
אוקיי סבבה אבל אני לא עניתי לך ככה אז אל תתקפי אותי
אני ניסיתי לעזור לך אני לא אשמה במה שהם כותבים
אני ניסיתי לעזור לך אני לא אשמה במה שהם כותבים
אנונימית
שואל השאלה:
אם את לא זו שכתבה תשובות שעליהם אני מעירה, סימן שלא תקפתי אותך לא ככה?
אם את לא זו שכתבה תשובות שעליהם אני מעירה, סימן שלא תקפתי אותך לא ככה?
אנונימית
כתבת את זה רגע אחרי שאני הגבתי, ההגיון אמר שזה מיועד אליי. בדרך כלל כשמיועד למישהו אחר שמים חצים (לפי כמות התגובות שלפניו) כדי להסביר שזה אליו
אנונימית
שואל השאלה:
יש פה מלא אנונימיות, ההיגיון אומר שאם אני מעירה למישהו שהוא רושם תגובות סתם אבל את רשמת תגובה לגיטימית אז כנראה שמה שאמרתי לא היה מיועד לך
יאללה זה ויכוח סרק, הבנתי שאף אחד פה לא יודע. לילה טוב שיהיה
יש פה מלא אנונימיות, ההיגיון אומר שאם אני מעירה למישהו שהוא רושם תגובות סתם אבל את רשמת תגובה לגיטימית אז כנראה שמה שאמרתי לא היה מיועד לך
יאללה זה ויכוח סרק, הבנתי שאף אחד פה לא יודע. לילה טוב שיהיה
אנונימית
חיפוש של שתי דקות בגוגל ויש לך תשובה
בקצרה:
נכון שכש-36.5 מעלות בחוץ הטמפרטורה של הגוף זהה לטמפרטורת הסביבה, אבל הגוף מייצר המון חום בעצמו והוא צריך לפלוט אותו. ככל שטמפרטורת הסביבה מתקרבת לטמפרטורת הגוף יותר קשה לגוף לפלוט את החום שהוא מייצר וככה את מרגישה שחם לך יותר - בגלל שקשה לגוף לפלוט את החום שהוא מייצר.
בקצרה:
נכון שכש-36.5 מעלות בחוץ הטמפרטורה של הגוף זהה לטמפרטורת הסביבה, אבל הגוף מייצר המון חום בעצמו והוא צריך לפלוט אותו. ככל שטמפרטורת הסביבה מתקרבת לטמפרטורת הגוף יותר קשה לגוף לפלוט את החום שהוא מייצר וככה את מרגישה שחם לך יותר - בגלל שקשה לגוף לפלוט את החום שהוא מייצר.
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: