51 תשובות
נגד
בעד* אמלה לא קראתי את זה נכון
נגד
שואל השאלה:
חחח
חחח
שאני ידע מזה קודם כל
בעד
מה הקטע שעושים מינוסים לכל אלו שבעד
תתבגרו
מה הקטע שעושים מינוסים לכל אלו שבעד
תתבגרו
נגד
בעד
ביבי מלך ישראל
ביבי מלך ישראל
נגד, כי אני לא רוצה שפוליטיקאים(פוליטיקאים משני הצדדים)מושחתים עם אינטרסטים אישיים, אנשים שמלאים בתככים ברמאויות ובאינטרסים איישים ינהלו את בית המשפט
נגד
יש ככ הרבה דברים לא טובים במדינה, ככ הרבה מערכות
לדוגמה: החינוך, הבריאות, התחבורה הציבורית, הסיעוד, הכלכלה - אבל לא, פתאום שמגיע ראש ממשלה עם 3 כתבי אישום, הוא רוצה לשנות את מערכת המשפט.
אבל עזבו את זה, לדמוקרטיה יש 3 עקרונות משמעותיים:
1. שמירה על זכויות הפרט
2. הפרדת רשויות - מה שהרפורמה מבטלת *לחלוטין* מכיוון שהיא מחברת את הרשות השופטת לרשות המבצעת ובכך יוצרת חוסר איזון בין שתי הרשויות ומבטלת את הרשות השופטת לחלוטין (הופכת אותה לבעלת אינטרסים)
3. הגבלת יכולות השלטון - שכפי שניתן לראות, הרפורמה רק מעצימה ומבטלת את *כל* רשתות הביטחון וההגבלות על השלטון. הרי מה דחוף לממשלה להעביר את פסקת ההתגברות? כל מה שזה נותן להם זה שהם יוכלו להעביר חוק גם אם הוא נוגד את חוקי היסוד. איזה יתרון קיים פה? לממשלה - הרבה יתרונות. לציבור - אפס עגול. הרי אנשים, מה זה נותן לכם בדיוק אם הממשלה תוכל לפלוש לזכויות הבסיסיות שלכם, ולשים עליהן פס? אם הממשלה רוצה לבטל את חוקי היסוד שלכם, זה רק מעיד כמה שהיא גרועה עבורכם. זה כמו זוגיות, יש בזוגיות כמה כללים חשובים. ניקח לדוגמה - בלי אלימות.
נגיד שזה הוא כלל היסוד שלכם לזוגיות. אם הפרטנר שלכם מחליט "לבטל" את כלל היסוד הזה, עבורו - זה מצויין. עבורכם - ממש לא.
תפסיקו ללכת אחרי החלטות הממשלה כמו ליטרלי עדר שלא רואה בעיניים והולך אחרי המנהיג, בזמן שברור לחלוטין שהוא מנסה לשטות בכם כדי להרוג את כולכם.
יש ככ הרבה דברים לא טובים במדינה, ככ הרבה מערכות
לדוגמה: החינוך, הבריאות, התחבורה הציבורית, הסיעוד, הכלכלה - אבל לא, פתאום שמגיע ראש ממשלה עם 3 כתבי אישום, הוא רוצה לשנות את מערכת המשפט.
אבל עזבו את זה, לדמוקרטיה יש 3 עקרונות משמעותיים:
1. שמירה על זכויות הפרט
2. הפרדת רשויות - מה שהרפורמה מבטלת *לחלוטין* מכיוון שהיא מחברת את הרשות השופטת לרשות המבצעת ובכך יוצרת חוסר איזון בין שתי הרשויות ומבטלת את הרשות השופטת לחלוטין (הופכת אותה לבעלת אינטרסים)
3. הגבלת יכולות השלטון - שכפי שניתן לראות, הרפורמה רק מעצימה ומבטלת את *כל* רשתות הביטחון וההגבלות על השלטון. הרי מה דחוף לממשלה להעביר את פסקת ההתגברות? כל מה שזה נותן להם זה שהם יוכלו להעביר חוק גם אם הוא נוגד את חוקי היסוד. איזה יתרון קיים פה? לממשלה - הרבה יתרונות. לציבור - אפס עגול. הרי אנשים, מה זה נותן לכם בדיוק אם הממשלה תוכל לפלוש לזכויות הבסיסיות שלכם, ולשים עליהן פס? אם הממשלה רוצה לבטל את חוקי היסוד שלכם, זה רק מעיד כמה שהיא גרועה עבורכם. זה כמו זוגיות, יש בזוגיות כמה כללים חשובים. ניקח לדוגמה - בלי אלימות.
נגיד שזה הוא כלל היסוד שלכם לזוגיות. אם הפרטנר שלכם מחליט "לבטל" את כלל היסוד הזה, עבורו - זה מצויין. עבורכם - ממש לא.
תפסיקו ללכת אחרי החלטות הממשלה כמו ליטרלי עדר שלא רואה בעיניים והולך אחרי המנהיג, בזמן שברור לחלוטין שהוא מנסה לשטות בכם כדי להרוג את כולכם.
אנונימית
בעד
שואל השאלה,
ברו אתה כזה מביך. אנשים נתנו לך הסברים ודוגמאות או סתם ענו לך על השאלה ששאלת. ואתה נותן פרחים נטו רק לאנשים שבדעה שלך.
נזכרתי למה הימין כאלה מביכים.
ברו אתה כזה מביך. אנשים נתנו לך הסברים ודוגמאות או סתם ענו לך על השאלה ששאלת. ואתה נותן פרחים נטו רק לאנשים שבדעה שלך.
נזכרתי למה הימין כאלה מביכים.
אנונימית
בעד רפורמה בעיקרון (אבל פשוט בנוסח שונה)
נגד
אנונימית
אם כבר מדברים על הפרדת רשויות, זה נראלך נורמאלי שלשופטים בבית המשפט העליון ממנים את עצמם כי יש להם וטו? שכל השופטים עם אידאולוגיה משותפת שמנוגגת לרוב העם? שמתערבים ומבטלים מתי שבא להם ונוח להם כל חוק של הכנסת וקובעים פסקי דין הזויים? הרפורמה נועדה להפריד את הרשויות ואתם בטוחים שהכל טוב ויפה עם בית המשפט עכשיו. הצחקת אותי
אם כבר מדברים על הפרדת רשויות, זה נראלך נורמאלי שלשופטים בבית המשפט העליון ממנים את עצמם כי יש להם וטו? שכל השופטים עם אידאולוגיה משותפת שמנוגגת לרוב העם? שמתערבים ומבטלים מתי שבא להם ונוח להם כל חוק של הכנסת וקובעים פסקי דין הזויים? הרפורמה נועדה להפריד את הרשויות ואתם בטוחים שהכל טוב ויפה עם בית המשפט עכשיו. הצחקת אותי
אוקיי אז אולי שופטים גם לא הכי ניטרלים שיש, מה לעשות הם בני אדם. אבל בכל מקרה זה עדיף על ליטרלי *פוליטיקאים* שכל התפקיד שלהם הוא שתהיה להם דעה ואינטרסים
אנונימית
בעד.
נגד
בעד!!
שואל השאלה:
אנונימית
הכל טוב ויפה כל אחד שיגיד את דעתו
נותנת פרחים לאנשים שאני מסכימה איתם
לא רואה בזה בעיה
אנונימית
הכל טוב ויפה כל אחד שיגיד את דעתו
נותנת פרחים לאנשים שאני מסכימה איתם
לא רואה בזה בעיה
מתנגדת לרפורמה הנוכחית, רפורמה שיוויונית ומוסכמת על רוב של 70% אני לא אתנגד
אנונימית
בעד
בעד הרפורמה
אנונימי
בעד.
יש לרסק את שלטון החילונים, הכופרים, האתאיסטים.
יש לרסק את שלטון החילונים, הכופרים, האתאיסטים.
בעד
נגד
נגד חדמש
קפצו לי
קפצו לי
נגדד
אנונימי
לא בעד ולא נגד יאאלה תנו לי לשלוט על מערכת המשפט אני באמת יעשה סדר חח ':))
אני בעד רפורמה במערכת המשפט בישראל.
למעלה משני מיליון ישראלים הצביעו למפלגות שאמרו בבירור שיתקנו את מערכת המשפט.
מפלגות שאמרו שלא יכול להיות שבית המשפט העליון הופך לפוליטי. כלומר פוסל כל חוק שלא מתיישר עם אג'נדת השמאל. הרפורמה החדשה לא באה למנוע מבית המשפט לפסול חוקים במקרים חריגים. היא כן באה לעגן את זה שבית משפט יוכל לפסול חוקים רק בהסכמה רחבה (של 80% מהשופטים) ולא מתי שמתחשק לו.
העיגון הזה מחזק את הפרדת הרשויות בישראל. מדוע? כי הוגה הפרדת הרשויות, הפילוסוף שארל-לואי מונטסקייה, קבע כי הרשות השופטת צריכה להיות הרשות החלשה ביותר במנגנון הדמוקרטי. היא לא אמורה להתערב בפוליטיקה וליצור פקק חקיקתי, כמו שהתרגלנו עד עכשיו.
למעלה משני מיליון ישראלים הצביעו למפלגות שאמרו בבירור שיתקנו את מערכת המשפט.
מפלגות שאמרו שלא יכול להיות שבית המשפט העליון הופך לפוליטי. כלומר פוסל כל חוק שלא מתיישר עם אג'נדת השמאל. הרפורמה החדשה לא באה למנוע מבית המשפט לפסול חוקים במקרים חריגים. היא כן באה לעגן את זה שבית משפט יוכל לפסול חוקים רק בהסכמה רחבה (של 80% מהשופטים) ולא מתי שמתחשק לו.
העיגון הזה מחזק את הפרדת הרשויות בישראל. מדוע? כי הוגה הפרדת הרשויות, הפילוסוף שארל-לואי מונטסקייה, קבע כי הרשות השופטת צריכה להיות הרשות החלשה ביותר במנגנון הדמוקרטי. היא לא אמורה להתערב בפוליטיקה וליצור פקק חקיקתי, כמו שהתרגלנו עד עכשיו.
לא מבינה שיט בדבר הזה אבל אני יודעת שהם מנסים לשלוט בנו אז נגד
אין לי דעה בנושא. השופטים חארות וחברי הכנסת חארות לא חושבת שהרפורמה תרגום לשינוי כזה גדול.
אנונימית
בעד
נגד
בעד,
לא ייתכן ש5 או 7 שופטים שלא נבחרו יחליטו לעם מה טוב בשבילו כי זה נראה להם לא סביר(לא שזה לא חוקי!!!) בעוד שרוב העם בחר משהו אחר לגמרי...
לא ייתכן ש5 או 7 שופטים שלא נבחרו יחליטו לעם מה טוב בשבילו כי זה נראה להם לא סביר(לא שזה לא חוקי!!!) בעוד שרוב העם בחר משהו אחר לגמרי...
נגדד
נגד
בעד!! שתעבור כבר!!
בעד הכחדת המין האנושי (:
מן הסתם שבעד
מי שאומר נגד הוא שמאלני וחושב רק על עצמו במקום לרצות שרוב העם יחליט
מי שאומר נגד הוא שמאלני וחושב רק על עצמו במקום לרצות שרוב העם יחליט
אנונימית
נגד !
אנונימית
אני מאוד!!! בעד שתהיה רפורמה אבל ממש לא כמו שמציעים
בעד!!!!!
אנונימית
אנונימית^^^ את חושבת שהרפורמה לא תגרום לשינוי אבל צר לי לבשר אם הרפורמה תעבור חצי מהעם יברח מפה והמדינה תהפוך למדינת הלכה.
ולשאלה אני נגד הרפורמה אני כן חושב שצריך שינוי במדינה ויש הרבה דברים שהם לא בסדר אבל הרפורמה הזאת היא לא השינוי שצריך אז כן אני ממש נגד הרפורמה.
ולשאלה אני נגד הרפורמה אני כן חושב שצריך שינוי במדינה ויש הרבה דברים שהם לא בסדר אבל הרפורמה הזאת היא לא השינוי שצריך אז כן אני ממש נגד הרפורמה.
אנונימי
נגד
בעד חדמ"ש
אני נגד הרפורמה, אני אוטיסט ואני לא יכול להרשות לעצמי שישראל תהיה דיקטטורה. נראה כאילו ביבי רוצה לרדות בעם.
אנשים יש לכם בעיות אהה למי האמת איכפת הכול חרטא מכול הצדדים אני אומרת שיתעסקו במשהו חשוב יותר כמו מוות באיסורים למחבלי ולאנשים יאאהה:)))
אנונימית
היאאהה הרג אותי