אני כאילו מרגישה שמשהו לא נכון ואני לט יודעת להצביע מה זה
אני ומישהו שאני באמצע להכיר יצאנו בשבת(הוא בא לאיזור שלי) והיינו ביחד בשבת בערב וגם קצת בשבת בצהריים התנשקנו בפעם הראשונה (אחרי 5 פעמים שנפגשנו) והכל מרגיש לי לא נכון כזה תלא יודעת להסביר את התחושה בא לי לדבר איתו ואפילו אין לי מה להגיד