4 תשובות
קרה לי אותו הדבר
אני נחתי יום אחד
ויום אחרי חזרתי להתאמן רגיל למרות שעדין כאב לי
תנוח ואם מחר לא עובר תעשה אימון קליל או שתדלג
לדעתי תנוחי קצת
ותלכי ביום אחר כשתרגישי יותר טוב והדוף שלך יעמוד בזה
תנוחי.