6 תשובות
אוקיי אז אימון ותזוזה באזור מרפא לפעמים את התפיסה אבל עדיף שאם ממש כואב אז או שתעשי מתיחות ומשהו קליל או תתני לזה לנוח
מתיחות אמורות להקל קצת
בכל מקרה, זה יעבור לגמרי עוד כמה ימים
עדיף שתחכי למחר, תני לשרירים לנוח.
שואל השאלה:
עשיתי מתיחות ועדיין נתפס לי..
אנונימית
לעשות מקלחת חמה
תמיד לעשות מתיחות לפני ואחרי
וכן תעשי מחר
אני באותו מצב כרגע
אני במקומך הייתי עושה אימון ממש קל/מתיחות
בהצלחה!
באותו הנושא: