12 תשובות
קורה לפעמים הכול בסדר
מעלה
הרגת אותי כשכתבת קטנה ושברירית
בנות זה עם חרא לגיטימי
יש לי הרגשה שאת עצבנית על איזה ילדה
אמא
לא רוב החברות שלי בנות הכל בסדר
את סבבה לגמרי מה זה נורמאלי למה לא. אם הבנות מקנאות יש סיבה כנראה את יפה מאוד... תקראי לכבוש את 13
לא הבנתי זה טרול כדי לתאר מישהי פיקמי?
איזה ספאם
אנונימי
אוף אני כל כך מבינה אותך בנות הן פשוט דרמטיות וכל היום רבות
אנונימית
זה נורמלי לגמרי. יש מצב שהבנות מקנאות בך בגלל שאת עם הבנים ובדרך כלל כולן רוצות להיות עם הבנים
באותו הנושא: