9 תשובות
כע אני גאה בזה גם
כן משהו אחד
בטח
כן, אנסתי את אחותי הקטנה
לא
כן הרבה
אם אני לא מתחרט סימן שאני לא רואה בו כדבר רע
הרבה דברים
לא.
באותו הנושא: