התחברות הרשמה

אי פעם עשיתם משהו רע שאתם לא מתחרטים עליו ?

4 באוגוסט 2023, 19:59
חרטהמעשים    
9 תשובות
כע אני גאה בזה גם
c
car$
כן משהו אחד
l
llllll1
בטח
א
אין כינוי20
כן, אנסתי את אחותי הקטנה
ח
חתיך אש נמלים על מוקש
לא
ר
רִפּוּי
כן הרבה
C
Chris girl
אם אני לא מתחרט סימן שאני לא רואה בו כדבר רע
ב
בלי עתיד בלי תקווה בלי חלום
הרבה דברים
מ
מִישֶׁהִי שֶׁהִיא מִי שֶׁהִיא
לא.
T
Thomas Sanderson
באותו הנושא:
מה עשיתם פעם שאתם מתחרטים עליו?
האם עשיתם משהו שאתם מתחרטים עליו?
עשיתם פעם משהו שאתם מתחרטים עליו?
עשיתם פעם משהו שאתם מתחרטים עליו?
איזה מעשה עשיתם שאתם מתחרטים עליו?
עשיתם פעם משהו שאתם מתחרטים עליו?
מה עשיתם שאתם הכי מתחרטים עליו?
עשיתם משהו שאתם מתחרטים עליו?
עשיתם משהו ביסודי שאתם מתחרטים עליו?
תהיו כנים, אי פעם עשיתם משהו לחיה שאתם מתחרטים עליו?
עשיתם משהו שאתם מתחרטים עליו עד היום? מוזמנים לפרוק❤❤