4 תשובות
נו באמת אתה יודע כמה פעמים בבית ספר בנות גנבו אחת לשניה אצלנו דברים? אנחנו לא עושות מזה מכות ועליהום, אנחנו מבינות שזה מיותר. אתם לא יודעים לסלוח ולהבליג אתם עם קשה שמחפש זירות היאבקות בכל שטות ואם גנבו לנו דברים כמו חבל כדור וכאלה פשוט קנינו חדש כי דברים כאלו קורים
אנונימית
לקנות כדור חדש זה לא קשור לנושא, כי עדיין יהיה כדור שלו אצל הילד הגנב, שלא בצדק, שראוי שהוא יחזיר למי שזה שייך ולא ישאיר אצל עצמו.
מה הבעיה לקנות כדור חדש..אחח בנים
אנונימית
יורד לי האייקיו מלנסות להבין מה הולך פה
באותו הנושא: