התחברות
הרשמה
שתיתי נס בבוקר ובצהריים אכלתי סלט סלק ולחמניה עם שתי כפיות חומוס זה הרבה?
6 באוגוסט 2023, 16:21
סלטים
ערך קלורי
לחמניות
3 תשובות
ממש לא הרבה סביבות 500, ממש מעט תוסיפי עוד לא מספיק
ל
לאלי אספוסיטו בשבילך
שואל השאלה:
כמה אכלתי בסך הכל
ח
חן 19
לא
B
Bobush
באותו הנושא:
אכלתי היום בבוקר שייק פירות ובצהריים פסטה ושניצל
אכלתי היום מילקי בבוקר ובצהריים אכלתי אורז שניצל וסלט ואחרי לא אכלתי כלום שתיתי רק נס זה בסדר?
אכלתי היום לחמניה עם אבוקדו בבוקר ובצהריים שניצל עם צ'יפס כמה זה משמין?וזה נורא?
שתיתי היום בבוקר קפה וחוץ מזה לא שתיתי או אכלתי כלום
אכלתי בבוקר חצי קופסת קוטג ובצהריים 6 קציצות דגים בינוניות זה הרבה?
אכלתי בבוקר לחמניה עם חומוס ובצהריים לחם מטוגן עם ביצת עין אחת מה כדאי לאכול עכשיו?
תגידו?.. למה שתיתי היום ריטלין אחרי תקופה שלא שתיתי, אכלתי שתיתי בבוקר ובערב בבית שוב אכלתי?
אכלתי היום בבוקר קצת קורנפלקס עם טיפה חלב ובצהריים שתי ביצים זה סבבה נכון?
אכלתי היום בבוקר שייק פירות בריא מאוד וקורסון שוקולד ובצהריים אכלתי סלט שאני מאוד אוהבת ואני מרגישה שזה מספיק לי
אכלתי היום בבוקר פיתה קטנה עם טחינה ובצהריים 2 פרגית ו3 חזה עוף, כמה זה גרוע?
אכלתי היום בייגלה (כריך) עם שוקולד בבוקר ובצהריים פסטה רוזה בלנדוור אכלתי קצת מידי או יותר מידי? ואני אשמין?