8 תשובות
באסה לך
אנונימי
לפחות אתה לא אישה
תאמין לי, לאנשים יש נטיה לחשוב שכול העולם מסתכל עליהם, כשבמציאות אף אחד לא.
הדבר האחרון שהם יעשו זה לבהות בך ולבחון כל תנועה שלך אחי.
הדבר האחרון שהם יעשו זה לבהות בך ולבחון כל תנועה שלך אחי.
שים פס על זה. גם תמיד חושבים שמסתכלים וזה אבל במציאות אף אחד לא מסתכל, מה אכפת לך, באת להתאמן בידיוק כמוהם אין לך מה להתבייש
אנונימית
מסכים.
אל תתייחס אליהם , אתה גם ככה לא הולך לראות אותם בהמשך החיים שלך
אליהם*
אנונימית
תודה^ לא שמתי לב
באותו הנושא: