5 תשובות
אני לוקחת ראקוטן וזה הדבר היחיד שעוזר לי אבל זה אחרי ניסיון של מלא דברים לכי לרופא עור הוא כבר יעזור לך כי זה יכול להיות מי כל כך הרבה דברים תדברו תבדקו ותמצאו טיפול
ללכת לרופא עור ולעבור איבחון שכולל גם בדיקת דם בשביל לראות שהקרע ההורמונלי שלך תקין
להתאפר עד שיעבור
שמי בננה זה עוזר
גם לי רק הרואקוטן הצליח לגמרי להעלים
ועליו אני גם ממליץ
אבל אחרי שאת קוא שעבר האקנה את אמורה להישאר איזה שבועיים 3 חודש בשביל שהם לא יחזרי
ועליו אני גם ממליץ
אבל אחרי שאת קוא שעבר האקנה את אמורה להישאר איזה שבועיים 3 חודש בשביל שהם לא יחזרי
באותו הנושא: