3 תשובות
העצה הכי טובה לדעתי היא להיות כנה עם החבר ולומר לו שאתה מעדיף שלא לנסוע איתו כי אתה חושש מאיך שהוא נוהג.
כדאי שתהיה ישיר מאשר שתסתיר את הסיבה שבגללה אתה נמנע ואז הוא יגלה בדרך כזו או אחרת.
שואל השאלה:
תודה על העצה,
אבל אני מתבייש לומר לו דבר כזה הוא מבחינתו נוהג טוב והכל בסדר איתי איך אני אומר לו דבר כזה אנחנו חברים שנים אני לא רוצה לפגוע בו^
אנונימי
אל תדאג תיסע איתי
הכי בטוח