10 תשובות
לא, אני שקולה, קרת רוח ושולטת בכל סיטואציה בה אני נמצאת.
כן אני לא סומכת על עצמי חחח
לא האמת
וברור שיש פחד בהתחלה אבל צוברים ניסיון עם הזמן ומתרגלים
חחח לפני שהתחלתי שיעורים כן קצת
אבל עכשיו ממש סבבה כאילו זה לא מפחיד אותי
זה מפחיד לנהוג כמו שזה מפחיד לנסוע באוטו בכללי, אבל אין ברירה
לא.. אם צריך אני נוהגת גם על 200 חח
זה מלחיץ קצת אבל זה עוברר
כן, ממש
מפחד רק כי הרכב שווה חצי מיליון חוץ מזה אני לא רואה בעיניים אבל זה ביטחון שנרכש עם הזמן וזה גם כי אני אופנוען אז יש לי אוברביטחון.
כולם לחוצים בהתחלה.
ככל שנוהגים יותר צוברים ביטחון על הכביש וכבר לא מפחדים.
כמובן שלא צריך להיות שאננים כי יש נהגים שנוהגים בצורה לא בטיחותית.
פשוט ללמוד תחוקים לנסוע במהירות המתאימה והכל מסתדר