6 תשובות
תלוי בשימוש אבל בערך 3 שנים
אני איתו שנה בערך ואני יכולה לומר מעכשיו שאני ישאר איתו עוד שנתיים שלוש ככה בכיף
כי הוא עבר גם תיקונים אני מפילה טלפונים שגרתית אז הטלפון הזה כבר מאה פעם תיקון ומניסיון שלי שאתה שם את הטלפון מספיק פעם אחת בתיקון זהו אוטומטית כל הטלפון נהרס
בגלל זה צריך לשמור על טלפון ממש טוב ולא לשים אותו בתיקון אפילו פעם אחת
אני עם אייפון 13 פרו מקס ואני איתו איזה שנתיים וחצי ונהרס לי המצלמה הרמקול הסוללה והפנס
שואל השאלה:
איך נהרס לך?^^ האמת שעד עכשיו לא שמעתי על מישהו שנהרס לו..
איך נהרס לך?^^ האמת שעד עכשיו לא שמעתי על מישהו שנהרס לו..
אנונימית
באותו הנושא: