6 תשובות
תלוי בשימוש אבל בערך 3 שנים
Qew
אני איתו שנה בערך ואני יכולה לומר מעכשיו שאני ישאר איתו עוד שנתיים שלוש ככה בכיף
כי הוא עבר גם תיקונים אני מפילה טלפונים שגרתית אז הטלפון הזה כבר מאה פעם תיקון ומניסיון שלי שאתה שם את הטלפון מספיק פעם אחת בתיקון זהו אוטומטית כל הטלפון נהרס
בגלל זה צריך לשמור על טלפון ממש טוב ולא לשים אותו בתיקון אפילו פעם אחת
אני עם אייפון 13 פרו מקס ואני איתו איזה שנתיים וחצי ונהרס לי המצלמה הרמקול הסוללה והפנס
שואל השאלה:
איך נהרס לך?^^ האמת שעד עכשיו לא שמעתי על מישהו שנהרס לו..
אנונימית