15 תשובות
כל עוד זה לא פוגע לו באיכות חיים אז אני לא אפסול
לא אצא עם אוטיסטית
לא, אני אסביר גם ואפרט .
אולי יתנו לי מינוסים ואולי יצאו עליי אבל אתם יודעים את מה זה מעניין לי. נתחיל מזה שמי שאומר שאין לו בעיה עם זה משקר ובגדול, אני לא שונא אותם ולא חושב שהם שונים ממנו בהרבה וחלקם אפילו הרבה יותר נורמלים מרוב האנשים שאני מכיר, אבל אני אישית לא
טוב אבא ^^ לא כולם מושלמים כמןך
^^^^^אחי מה צבוע בזה שאני לא אצא עם אוטיסטית?
לא
אנונימית
שואל השאלה:
לדעתי זה פשוט תלוי בבן אדם ואיך הוא מתפקד עם זה
וגם לי יש חברה על הרצף האוטיסטי שבחיים לא הייתי חושבת אם היא לא הייצה אומרת לי
Pou
פירטתי כמה שיכולתי אין לי עוד מה להגיד
כל זה נותן לי מאט מאוד תקווה
אני שונאת את השאלות האלו זה תמיד מוציא אנשים רע
לא הייתי פוסלת על זה. גם אני אוטיסטית
לא. הם לא אנשים רגילים
אנונימית
כל עוד הוא בן אדם טוב עם לב טוב, לא רואה סיבה שלא!