15 תשובות
כל עוד זה לא פוגע לו באיכות חיים אז אני לא אפסול
לא אצא עם אוטיסטית
לא, אני אסביר גם ואפרט .
אולי יתנו לי מינוסים ואולי יצאו עליי אבל אתם יודעים את מה זה מעניין לי. נתחיל מזה שמי שאומר שאין לו בעיה עם זה משקר ובגדול, אני לא שונא אותם ולא חושב שהם שונים ממנו בהרבה וחלקם אפילו הרבה יותר נורמלים מרוב האנשים שאני מכיר, אבל אני אישית לא
אולי יתנו לי מינוסים ואולי יצאו עליי אבל אתם יודעים את מה זה מעניין לי. נתחיל מזה שמי שאומר שאין לו בעיה עם זה משקר ובגדול, אני לא שונא אותם ולא חושב שהם שונים ממנו בהרבה וחלקם אפילו הרבה יותר נורמלים מרוב האנשים שאני מכיר, אבל אני אישית לא
טוב אבא ^^ לא כולם מושלמים כמןך
^^^^^אחי מה צבוע בזה שאני לא אצא עם אוטיסטית?
nope
לא
אנונימית
לא
שואל השאלה:
לדעתי זה פשוט תלוי בבן אדם ואיך הוא מתפקד עם זה
וגם לי יש חברה על הרצף האוטיסטי שבחיים לא הייתי חושבת אם היא לא הייצה אומרת לי
לדעתי זה פשוט תלוי בבן אדם ואיך הוא מתפקד עם זה
וגם לי יש חברה על הרצף האוטיסטי שבחיים לא הייתי חושבת אם היא לא הייצה אומרת לי
פירטתי כמה שיכולתי אין לי עוד מה להגיד
כל זה נותן לי מאט מאוד תקווה
אני שונאת את השאלות האלו זה תמיד מוציא אנשים רע
לא הייתי פוסלת על זה. גם אני אוטיסטית
לא. הם לא אנשים רגילים
אנונימית
כל עוד הוא בן אדם טוב עם לב טוב, לא רואה סיבה שלא!
באותו הנושא: