14 תשובות
איכס
הייתה כבר
הייתה כבר
וואט דה קראק למה שתילחם באחים שלך?
אנונימית
חכה רק רגע אני קוראת לחזרזיר שתשים אותך במקום
כבר אשוב
כבר אשוב
תתבגר אחי
ככ ילדותי וניסיון כושל להגיע לחמות, מביך שלך שאתה דורש מלחמת אחים. אני לא אפרט כי אני לא אבזבז יוצר מדי זמן על אנשים כמוך אבל אחד המביכים
שואל השאלה:
^אנשים שמארגנים צעדה לבני ברק בשביל לעשות רעש וצלצולים ולחשוף את עצמם בכוונה בשביל להציק, שמארגנים אלימות ורעשים באמצע תפילה בכיפור ומסלקים את המתפללים בבושה, שחוסמים כבישים והורסים תשתיות כבר חצי שנה, שתוקפים דוכני תפילין, שמשתמתים מהצבא, שמעודדים מחבלים, שקוראים למדינה פלסטינית, שמפריעים לחיילים בתפקידם, שמארגנים ניסיונות רצח על בחירים בממשלה, שהורסים בכוונה את הכלכלה הישראלית הם ממש לא אחים שלי, הם האויבים הכי גדולים שלי והלוואי ותהיה ההזדמנות שאוכל להילחם בהם.
^אנשים שמארגנים צעדה לבני ברק בשביל לעשות רעש וצלצולים ולחשוף את עצמם בכוונה בשביל להציק, שמארגנים אלימות ורעשים באמצע תפילה בכיפור ומסלקים את המתפללים בבושה, שחוסמים כבישים והורסים תשתיות כבר חצי שנה, שתוקפים דוכני תפילין, שמשתמתים מהצבא, שמעודדים מחבלים, שקוראים למדינה פלסטינית, שמפריעים לחיילים בתפקידם, שמארגנים ניסיונות רצח על בחירים בממשלה, שהורסים בכוונה את הכלכלה הישראלית הם ממש לא אחים שלי, הם האויבים הכי גדולים שלי והלוואי ותהיה ההזדמנות שאוכל להילחם בהם.
אנונימי
אוקיי??? אז צא ותילחם בהם חייל??
שואל השאלה:
^בגלל זה שאלתי יא דפרים מתי מלחמת אזרחים
^בגלל זה שאלתי יא דפרים מתי מלחמת אזרחים
אנונימי
אחישתוק
שתצא מהסרט 3:
שואל השאלה:
אחי מה אתה רוצה בקיצור אני לא מבין אותך
אחי מה אתה רוצה בקיצור אני לא מבין אותך
אנונימי
שואל השאלה:
אחי איזה סרט איפה ההגיון מאחורי הדברים שאתה אומר
אחי איזה סרט איפה ההגיון מאחורי הדברים שאתה אומר
אנונימי
לא כי זה פשוט כ"כ מצחיק אותי שאתה חושב שאתה יכול לצאת סתם ככה למלחמה ועוד מלחמת אזרחים, אתה לא היית שורד יותר מ-5 שניות בנורמנדי, אפילו לא נורמנדי כנראה לא היו מגייסים אותך לצבא האמריקאי בכלל, שב בשקט
באותו הנושא: