7 תשובות
עדיף לא להגיד, מנסיון
אל תספרי זה יהרוס לך בהרבה...
פשוט תגידי ככה חברה שלי אמרה לי ואז גילינו ששתיינו ודיברנו על זה נורמלי
לדבר איתם על הנושא ולהגיד להם שאת עושה את זה לעצמך גם ואת לא יודעת מה לעשות
פשוט לדבר על זה
תגידי רק לאנשים שאת באמת סומכת עליהם ולא ישתמשו בזה נגדך
אל תגידי את זה לאף אחד , זה יגרום לרק רע
כי כולם יחשבו שאת חולת נפש, מתוך ניסיון
אנונימית
לא כדאי להגיד אם את לא חושבת שהיא תזדהה או תבין