7 תשובות
לא
לא, כל עוד זה חד פעמי הכל בסדר.
לא כזה נורא
לא, הגיוני ומותר מדי פעם
נופ
הלוואי זה היה האכילה רגשית שלי
אנונימית
לא.
ממש לא
ממש לא
באותו הנושא: