7 תשובות
לא
לא, כל עוד זה חד פעמי הכל בסדר.
לא כזה נורא
לא, הגיוני ומותר מדי פעם
הלוואי זה היה האכילה רגשית שלי
אנונימית
לא.
ממש לא