2 תשובות
לחשוב על הצד החיובי של החיים
או פשוט לראות סרט קומדיה (:
תשמעי מוזיקה /תאכלי משהו מתוק שאת אוהבת/ תחשבי אופטימי/ לכי לישון ^^