14 תשובות
לא
כן
אנונימית
חלילה. לא.
כן פעם כשהייתי קטנה זה קרה פעם או פעמיים כשהתעצבנתי
לצערי
לצערי
יצא לי פעם אחת אני חושבת ואני לא יודעת למה אני ממש התחרטתי על זה
את דתיה^
אנונימית
אתה נותן פרחים רק למי שלא? מוזר אחי
אנונימית
לא
מרגע שהתחלתי להיות דתי - אז מתוך כוונה לא מתוך פיקוח נפש (כמו בצבא שהיתי צריך להפעיל מחדש את האזעקה בשמירה בעמדת ש.ג.) - אז לא.
^^^ ה' ירחם. מה יש לך לשמוח בחילול שבת בכזאת גאווה? זה רק יוסיף לך עונש. במקום להתחרט על זה.
^^^ ה' ירחם. מה יש לך לשמוח בחילול שבת בכזאת גאווה? זה רק יוסיף לך עונש. במקום להתחרט על זה.
אנונימי
מי שכבר דתי והוא לא ילד אז זה כמעט לא (אני לא מדבר על מתחזקים ששומרים את השבת בהדרגה אלה על מי שכבר דתי )
לא
באותו הנושא: