44 תשובות
בגלל המצב המתוח
שואל השאלה:
אין אצלנו כלום
אין אצלנו כלום
אנונימית
הכלב אכל לי את המצב רוח
בגלל המצב
כואב לי הראש
לא נרדמתי כל הלילה
מפחדת לצאת החוצה
בעיקרון פשוט בגלל המצב.
לא נרדמתי כל הלילה
מפחדת לצאת החוצה
בעיקרון פשוט בגלל המצב.
שואל השאלה:
אין אצלנו כלום
אין אצלנו כלום
אנונימית
תגידי שיש לך מחזור
איפה זה אצלנו? כל הארץ בסכנה
תימן ליטרלי ניסו לשלוח טילים לאילת-
לא הייתה שם אזעקה מאז שסבתא שלי נולדה
צפון דרום הכל מסוכן
תימן ליטרלי ניסו לשלוח טילים לאילת-
לא הייתה שם אזעקה מאז שסבתא שלי נולדה
צפון דרום הכל מסוכן
שואל השאלה:
זה לא מעניין שיש לי מחזור היא לא תיתן לי בגלל מחזור
זה לא מעניין שיש לי מחזור היא לא תיתן לי בגלל מחזור
אנונימית
שואל השאלה:
לא הייתה בחדרה אזעקה או משהו מאז שהייתי פה
לא הייתה בחדרה אזעקה או משהו מאז שהייתי פה
אנונימית
תגידי שלא נרדמת בלילב מרוב פחד
אז תגידי לה שהמצב שהנפשי שלך ממש על הפנים ואת חייבת לנוח יום אחד ולהירגע בבית
שואל השאלה:
ביום שישי לא לומדים
ביום שישי לא לומדים
אנונימית
עוד יותר טוב תעשי גשר
תאמרי שאת רוצה כמה ימים להתאפס על עצמך ושביום ראשון תלכי
לא מרגישה טוב כאבי גרון/בטן/ראש
המחבלים יכולים להתחבא בכל מקום בארץ.. את מפחדת
עריכה: אה טעות שלי
תגידי שאת רוצה להישאר בבית היום ולהשלים שיעורים
תגידי שאת רוצה להישאר בבית היום ולהשלים שיעורים
את שומרת על בני דודים שפונו מהעוטף
^^נראלי היא התכוונה תירוצים לאמא שלה לא למורה
אז שאת ממש לא מרגישה טוב,
כי כואב לך הראש
כי כואב לך הראש
תאמרי: המורים שלנו נותנים לנו מלא מלא שיעורים כדי לפצות על הזמן שהיינו בזומים, וזה ממש קשה לי לעמוד בקצב, וגם יש לי שיעורים שלא סיימתי להיום (אם זה בבוקר לפני בית ספר ועם זה בערב אחרי אז שיעורים למחר) אז אני צריכה יום אחד בבית כי כבר כואב לי הראש, אז אני צריכה יום אחד בבית קצת לנוח ולעשות שיעורים
מקווה שעזרתי :)3>
מקווה שעזרתי :)3>
תלכי.
יש היום טקס חשוב.. אל תפספסי אם אין לך סיבה!
יש היום טקס חשוב.. אל תפספסי אם אין לך סיבה!
אנונימית
שכחתי את הדרך לבית ספר ובטעות הגעתי למיטה
אנונימי
שואל השאלה:
איזה טקס?
איזה טקס?
אנונימית
בגלל שבית ספר זה זין
תגיד שההבטחה בבית ספר לא טובה ,שלא באמת לומדים , חרדה מהמצב
אנונימית
^^אבל כאילו ללמוד זה חשוב כי עתיד טוב זה חשוב אגל עכשיו גם ככה לא לומדים כלום אז זה לא משנה
^^^^ היום זה יום הזיכרון ליצחק רבין
בגלל שזה מקום מדכא ומתיש
קצץ מלחמה
כאבי מחזור
אנונימית
תגידי שיש לך בחילה חזקה
כואב הראש
מה השם שלך?
אם את לא רוצה ללכת לבית ספר זה אומר שלא אכפת לך מהבית ספר אז בטוחה שתמצאי תירוץ מספיק טוב
אנונימית
"לא באלי"
תלכי פשוט תלכי
להבריז זה לא אופציה ילדה רעה
להבריז זה לא אופציה ילדה רעה
אנונימית
את בחרדה בגלל המלחמה ואין לך כוח ללכת לבית ספר
תלכי לבית ספר אין על מה להתבכיין
מי שישמע אני מקבלת 12-17 ימים בחודש וסת ומדממת את כדור הארץ החוצה ולא מתלוננת ואפילו משתתפת בשיעורי ספורט
אז פשוט דיי תתמודדי עם השבוע הקצר הזה
מי שישמע אני מקבלת 12-17 ימים בחודש וסת ומדממת את כדור הארץ החוצה ולא מתלוננת ואפילו משתתפת בשיעורי ספורט
אז פשוט דיי תתמודדי עם השבוע הקצר הזה
בית ספר זה חשוב
פשוט אל תלכי אל תגידי כלום זה משהו אישי ובאלך לקחת לעצמך יום חופש
תגידי שאת לא רוצה לקרוס בטקס שיהיה היום כי גם ככה כל המצב שיש קשה לך אז הטקס בטח ישבור אותך או איזה שיט כזה
חולה
מחזור
המצב הבטחוני
דכאון
חרם
לא למדת למבחן ואת לא יודעת כלום
מחזור
המצב הבטחוני
דכאון
חרם
לא למדת למבחן ואת לא יודעת כלום