7 תשובות
לא
כל לילה אני מסכם את הדברים הטובים שעשיתי
ומחליט לפחות שתי דברים טובים שאני יעשה
זה נותן לי מוטיבציה
לא נשארים במיטה אחרי השעון מעורר!!
אין לי מוטיבציה הלכתי לישון ב4:25 בבוקר
שואל השאלה:
יש לי פחות מחצי שעה להתארגן לבית ספר איזה בוקר מחורבן
אנונימית
אני עדיין לא יודע מה ללבוש לבית ספר אני פשוט יושב 40 דקות בלי לעשות משהו
שואל השאלה:
^חחחחחח גם אני ככהה
אנונימית