5 תשובות
לא חוסר אנושיות אבל אני מאמינה שזה כן יבוא לך יום אחד
יום יבוא והיה הכל בסדר
שואל השאלה:
אני בן 24 תכף... היום כבר לא יבוא
אנונימי
זה סבבה לא כולם אוהבים ומתחברים לעניין של זוגיות או מחויבות זה ךא משהו רע אפשר להשאר רווק לכל החיים
גם אני לא, לא חושב שזה חוסר אנושיות
פשוט לא בא לך זוגיות