11 תשובות
אותו הדבר כמו אנשים שעדיין נשארים שמאלנים ומאמינים בשלום אחרי השביעי באוקטובר.
אנונימית
אני עדיין תומך בו כי אין לדעתי כרגע משהו שמסוגל להחליף אותו כולם עשו טעויות אפשר להאשים אותו בכל דבר זה נוח... אבל עד שאנחנו לא נבין מה קרה ואיך זה מוספס אי אפשר להאשים אף אחד כשיבוא מחליף ראוי לדעתי אני אסכים
חחח כן, לא רוצה להשתמש במילים קשות על הבוקר באתי ברוח טובה
לא צריך לרדת עליהם צריך לשבת ולהסביר להם את העובדות, אחרי שהם מבינים אותם הם לא יתמכו בביבי בכלל.
יש מהם כמה שבורים לגמרי שתמיד ילכו איתו
וגם יש המון מבוגרים שמצביעים ליכוד כי הם חושבים שזאת אותה מפלגה מפעם, צריך להסביר להם שלא. זה ממש לא אותה מפלגה
לא צריך לרדת עליהם צריך לשבת ולהסביר להם את העובדות, אחרי שהם מבינים אותם הם לא יתמכו בביבי בכלל.
יש מהם כמה שבורים לגמרי שתמיד ילכו איתו
וגם יש המון מבוגרים שמצביעים ליכוד כי הם חושבים שזאת אותה מפלגה מפעם, צריך להסביר להם שלא. זה ממש לא אותה מפלגה
אם כך מי יהיה יותר טוב?
אומרים ביבי הוא גרוע, ולכן חייבים להחליף אותו, אבל לא יודעים במי.
למה? בגלל שכולם גרועים, אבל ביבי הכי פחות גרוע.
לכן עדיף גרוע ממי שיותר גרוע
אומרים ביבי הוא גרוע, ולכן חייבים להחליף אותו, אבל לא יודעים במי.
למה? בגלל שכולם גרועים, אבל ביבי הכי פחות גרוע.
לכן עדיף גרוע ממי שיותר גרוע
אנונימי
לא חסר
גנץ
בנט
לפיד
יש כמה חברי כנסת מהליכוד שגם ראויים להחליף אותו
וביבי הוא ההכי גרוע
גנץ
בנט
לפיד
יש כמה חברי כנסת מהליכוד שגם ראויים להחליף אותו
וביבי הוא ההכי גרוע
שואל השאלה:
קצת?
קצת?
כי יש אנשים שמעריצים אותו יותר מידי והם שטופי מוח קצת
בדרך כלל הם גם תמיד יפרסמו פייק ניוז על אנשים שלא נסכימים עם ביבי
בדרך כלל הם גם תמיד יפרסמו פייק ניוז על אנשים שלא נסכימים עם ביבי
לא אוהב את ביבי,אבל האשמה היא נטו של הדרג המקצועי.
המחדל הוא עניין פנים צבאי שצריך לבוא דין וחשבון עם הצבא.
הרי המפקדים גימדו את ההערכות של התצפיתניות אז איך הוא בדיוק ידע מזה?
אנשים צריכים לחשוב בהיגיון.
המחדל הוא עניין פנים צבאי שצריך לבוא דין וחשבון עם הצבא.
הרי המפקדים גימדו את ההערכות של התצפיתניות אז איך הוא בדיוק ידע מזה?
אנשים צריכים לחשוב בהיגיון.
זה כמו לשאול איך יש שמאלנים קיצונים עדיין
כל הימין והשמאל הקיצוני לא חושב בריא, אני חושבת שהם לא קיבלו עדיין את המציאות.
כל הימין והשמאל הקיצוני לא חושב בריא, אני חושבת שהם לא קיבלו עדיין את המציאות.
בנט באמת?! לפיד אמר על עצמו שהוא לא מסוגל לתפקד כמו שר אז כראש ממשלה?! חוץ מה זה שנגיד וגנץ אני ממש ממש ממש נגד כל מי שהוא רוצה לשבת איתם
^^
הממשלה הקודמת המורכבת מאנשים שכתבת:
לממשלה חשוב יותר חיי משפחות מחבלים, מאשר חיילי גולני, בנוסף הם החרימו נשקים מכיתות כוננות בעוטף, לפני הטבח ( מה שהיה יכול להציל אותם)
הממשלה העבירה מיליארדי שקלים לאחים המוסלמים (ארגון האם של חמאס).
גורם לישראל להיות המדינה הכי יקרה בocde.
העבירו במתנה משאבי טבע לארגון הטרור חייזבללה (שאיתו עכשיו אנחנו במלחמה) בתור קמפיין פוליטי, בניגוד לחוק.
אולי יש כמה מחברים מהליכוד, אבל לבחור ליכוד זה לבחור ביבי (אם ירוץ).
וביבי הוא לא הכי גרוע
הממשלה הקודמת המורכבת מאנשים שכתבת:
לממשלה חשוב יותר חיי משפחות מחבלים, מאשר חיילי גולני, בנוסף הם החרימו נשקים מכיתות כוננות בעוטף, לפני הטבח ( מה שהיה יכול להציל אותם)
הממשלה העבירה מיליארדי שקלים לאחים המוסלמים (ארגון האם של חמאס).
גורם לישראל להיות המדינה הכי יקרה בocde.
העבירו במתנה משאבי טבע לארגון הטרור חייזבללה (שאיתו עכשיו אנחנו במלחמה) בתור קמפיין פוליטי, בניגוד לחוק.
אולי יש כמה מחברים מהליכוד, אבל לבחור ליכוד זה לבחור ביבי (אם ירוץ).
וביבי הוא לא הכי גרוע
אנונימי
באותו הנושא: